IGift – Garantie

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, SH sau refurbished, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Documentele necesare pentru acordarea garantiei

La predarea produsului defect in perioada de garantie, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:

  • certificatul de garantie completat corect, cu data achizitionarii, stampilat si semnat impreuna cu factura sau bonul fiscal
  • produsul aflat in buna stare fizica (cu exceptia uzurii normale, determinata de utilizarea lui)
  • accesoriile cu care produsul a fost livrat
  • descrierea detaliata a defectului produsului
  • datele dvs de contact: nume, prenume, telefon, mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei.

In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, garantia este anulata.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, consumatorului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare.

Garantia nu acopera

  • cheltuielile si riscurile de transport legate de garantia produselor
  • modificarea adusa produsului pentru imbunatatirea sa, fara aprobarea scrisa a producatorului sau vanzatorului
  • intretinerea periodica necesara si reparatia sau inlocuirea de componente care provine dintr-o uzura normala
  • defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari etc)
  • garantia nu este acoperita in cazul in care etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie
  • patrunderea obiectelor straine sau lichidelor in interiorul produsului

Coș

Coșul dumneavoastră este gol

Inapoi la magazin